برگزاری نشست تخصصی تحلیل رویکرد رسانه‌ای کاندیداهای ریاست جمهوری

 | تاریخ ارسال: 1403/4/2 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه امام صادق علیه السلام، با توجه به نزدیک شدن به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، انجمن علمی دانشکده معارف اسلامی، فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق علیه‌السلام نشست تخصصی را با عنوان تحلیل رویکرد رسانه‌ای کاندیداهای ریاست جمهوری برگزار کرد.
در این نشست که با حضور محمد لسانی؛ فعال حوزه رسانه و طراح کارزارهای رسانه‌ای همراه بود، اصول کمپین سازی و تبلیغات بیان شده و در ادامه رویکردهای کاندیداهای انتخابات از نگاه رسانه‌ای بررسی شد. این جلسه با تعریف کمپین و ویژگیهای آن برای تبدیل شدن به یک کمپین موفق همراه بود و با بررسی کمپین ها و فعالیت‌های ستادی کاندیداهای مختلف انتخابات ادامه یافت.
در بررسی فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدها، تولیدات ویدئویی، تولیدات متنی، شعارها و هشتگ گذاری‌های فضای مجازی براساس آمارهای جمع‌آوری شده توسط گروه‌های پژوهشی کالبدشکافی شد. همچنین در کنار بررسی رویکرد رسانه‌ای کاندیداهای چهاردهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری، به فعالیت‌های ستادی و تبلیغاتی نامزدهای دوره‌های قبل انتخابات نیز ارجاعاتی داده شد و مورد تحلیل قرار گرفت.
این نشست در زمره نشست‌هایی است که این روزها ذیل عنوان قرارگاه انتخابات دانشگاه امام صادق علیه السلام و با همکاری تشکل های مختلف این دانشگاه برگزار می‌گردد.

کلیدواژه ها: نشست | ریاست جمهوری | دانشگاه مرجع | دانشگاه امام صادق(علیه السلام) | دانشگاه مرجع اسلامی | دانشجو | اساتید | فرهنگ و ارتباطات | رسانه |

دفعات مشاهده: 573 بار   |   دفعات چاپ: 84 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر