به همت اداره کل همکاری های علمی و با همکاری دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد کتابچه انگلیسی (برند ۱۴ اقتصاد) با هدف معرفی کتب برتر حوزه اقتصاد به مخاطبان خارجی منتشر شد.
طرح برند ۱۴ که به ابتکار اداره همکاری های علمی بین المللی و با هدف افزایش وجهه بین المللی دانشگاه راه اندازی شده است به معرفی کوتاهی از آثار برتر تولید شده دانشگاه به مخاطبان خارجی می پردازد. در این طرح ابتدا با کمک دانشکده ها، ۱۴ کتاب برتر مناسب مخاطبان خارجی از هر رشته انتخاب و خلاصه ای بازاریابانه برای معرفی آنها با در نظر گرفتن استانداردهای بین المللی و به زبان انگلیسی تالیف می شود.
اولین بار و در خلال نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برند ۱۴ مدیریت به عنوان اولین مجموعه از برند ۱۴ دانشگاه با تمرکز بر آثار برتر دانشکده معارف اسلامی و مدیریت، تالیف، چاپ و به مخاطبان خارجی ارایه گردید و با استقبال خوب مراجعه کنندگان بین المللی مواجه شد. مجموعه کتب برند ۱۴ علاوه بر ارایه در نمایشگاه های بین المللی و بازدید کنندگان خارجی دانشگاه، از طریق رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اختیار دانشگاه ها و مراکز علمی بیش از ۱۰۰ کشور خارجی قرار می گیرد. همچنین محتوای تولید شده از طریق سایت انگلیسی دانشگاه نیز در معرض ارایه به مخاطبان خارجی قرار خواهد گرفت.