| تاریخ ارسال: 1403/8/13 | 

چاپ کتابچه برند ۱۴ دانشکده الهیات ، معارف اسلامی و ارشاد

 به همت اداره کل همکاری های علمی و دانشکده الهیات ، معارف اسلامی و ارشاد ، کتابچه انگلیسی (برند ۱۴ الهیات) با هدف معرفی کتب برتر علوم معارف اسلامی و الهیات به مخاطبان خارجی منتشر شد.
طرح برند ۱۴ که به ابتکار اداره همکاری های علمی بین المللی و با هدف افزایش وجهه بین المللی دانشگاه راه اندازی شده است به معرفی کوتاهی از آثار برتر تولید شده دانشگاه به مخاطبان خارجی می پردازد. در این طرح ابتدا با کمک دانشکده ها، ۱۴ کتاب برتر مناسب مخاطبان خارجی از هر رشته انتخاب و خلاصه ای بازاریابانه برای معرفی آنها با در نظر گرفتن استانداردهای بین المللی و به زبان انگلیسی تالیف می شود.
 اولین بار و در خلال نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برند ۱۴ مدیریت به عنوان اولین مجموعه از برند ۱۴ دانشگاه با تمرکز بر آثار برتر دانشکده معارف اسلامی و مدیریت، تالیف، چاپ و به مخاطبان خارجی ارایه گردید و با استقبال خوب مراجعه کنندگان بین المللی مواجه شد. مجموعه کتب برند ۱۴ علاوه بر ارایه در نمایشگاه های بین المللی و بازدید کنندگان خارجی دانشگاه، از طریق رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اختیار دانشگاه ها و مراکز علمی بیش از ۱۰۰ کشور خارجی قرار می گیرد. همچنین محتوای تولید شده از طریق سایت انگلیسی دانشگاه نیز در معرض ارایه به مخاطبان خارجی قرار خواهد گرفت. 
️ لازم به ذکر است تاکنون برند ۱۴ دانشکده های معارف اسلامی و مدیریت، اقتصاد،علوم سیاسی و الهیات به چاپ رسیده است و فرآیند تهیه برند ۱۴ دانشکده های معارف اسلامی و حقوق و معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات نیز در حال انجام می باشد.


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 51 بار   |   دفعات چاپ: 24 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر