| تاریخ ارسال: 1403/10/26 | 

چاپ کتابچه برند ۱۴ دانشکده معارف اسلامی و حقوق

به همت اداره کل همکاری های علمی بین المللی دانشگاه و دانشکده معارف اسلامی و حقوق، کتابچه انگلیسی (برند ۱۴ حقوق) با هدف معرفی کتب برتر علوم معارف اسلامی و حقوق به مخاطبان خارجی منتشر شد. طرح برند ۱۴ که به ابتکار اداره همکاری های علمی بین المللی و با هدف افزایش وجهه بین المللی دانشگاه راه اندازی شده است به معرفی کوتاهی از آثار برتر تولید شده دانشگاه به مخاطبان خارجی می پردازد.
در این طرح ابتدا با کمک دانشکده ها، ۱۴ کتاب برتر مناسب مخاطبان خارجی از هر رشته انتخاب و خلاصه ای بازاریابانه برای معرفی آنها با در نظر گرفتن استانداردهای بین المللی و به زبان انگلیسی تالیف می شود.

چند نمونه از کتب تألیفی توسط اساتید دانشکده معارف اسلامی و حقوق:
۱. دین و حقوق: کارکرد و نقش دین در حقوق و قانونگذاری
Religion and Law: The Function and Role of Religion in Law and Legislation
تالیف آقای دکتر محسن اسماعیلی
این اثر بر این بوده تا به یمی از قدیمی ترین مباحث فلسفه حقوق یعنی رابطه میان دین و حقوق پرداخته و نظریات مختلف این حوزه را بیان نماید.

۲. حقوق جوانان در جمهوری اسلامی ایران (Youth rights in the Islamic Republic of Iran)
تالیف آقای دکتر علی غلامی و آقای اصل زعیم
این کتاب به معرفی آن دسته از قوانین جمهوری اسلامی ایران که جایگاه و امتیاز جوانان را به رسمیت شناخته و به دنبال بزرگداشت آن است میپردازد.

۳. حقوق فناوری اطلاعات (Information Technology Law)
تالیف اقای دکتر طاهر حبیب زاده
این کتاب در گرایش حقوق خصوصی تالیف و در آن سعی شده  به بررسی و حل چالش های حقوقی نوظهور در تجارت جهانی از نگاه حقوق فناوری اطلاعات پرداخته شود. 

۴.دایره المعارف حقوق عمومی (Encyclopedia of Public Law)
تالیف آقای دکتر سیدمحمدمهدی غمامی
این کتاب کوشیده است مفاهیم اولیه و الفبای حوزه حقوق عمومی را که مورد نیاز پژوهشگران این حوزه است معرفی نماید.

اولین بار و در خلال نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برند ۱۴ مدیریت به عنوان اولین مجموعه از برند ۱۴ دانشگاه با تمرکز بر آثار برتر دانشکده معارف اسلامی و مدیریت، تالیف، چاپ و به مخاطبان خارجی ارایه گردید و با استقبال خوب مراجعه کنندگان بین المللی مواجه شد. مجموعه کتب برند ۱۴ علاوه بر ارایه در نمایشگاه های بین المللی و بازدید کنندگان خارجی دانشگاه، از طریق رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اختیار دانشگاه ها و مراکز علمی بیش از ۱۰۰ کشور خارجی قرار می گیرد. همچنین محتوای تولید شده از طریق سایت انگلیسی دانشگاه نیز در معرض ارایه به مخاطبان خارجی قرار خواهد گرفت.


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 76 بار   |   دفعات چاپ: 34 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر