هیات علمی
کارکنان
دانشجویان
دفترچه تلفن
ارتباط با ما
AR
|
EN
دانشکده الهیات، معارف اسلامی و ارشاد
درباره دانشکده
پیشینه
اهداف و سیاست ها
اساتید
ریاست دانشکده
گروه های علمی
فقه و مبانی حقوق اسلامی
علوم قرآن و حدیث
فلسفه و کلام اسلامی
دروس معارف اسلامی و عمومی
معاونت علمی - دانشجویی
درباره معاونت
حوزه آموزشی
آییننامه ها و کاربرگ ها
اساتید راهنمای دانشجویان
نمونه پروپوزال ها
برنامه های درسی
تقویم آموزشی
حوزه پژوهشی
سامانه انتشارات
گزارش عملکرد سالیانه
واحدهای پژوهشی
رویدادهای علمی و پژوهشی
تولیدات علمی
پایاننامهها و رسالهها
حوزه دانشجویی
دروس حوزوی
انجمن علمی دانشجویی الهیات
سال 1403
گزارش جامع 1403-1404
سال 1402
گزارش جامع 1402-1403
اینفوگرافیک فعالیت ها
سال 1401
گزارش جامع 1401-1402
سال 1400
گزارش جامع 1400-1401
سال 1399
گزارش جامع 1399-1400
نشریه بلاغ مبین
نشریه ملاحظات
ارتباط با دانشکده
کانال های اطلاع رسانی
دفترچه تلفن
دانشکده الهیات، معارف اسلامی و ارشاد
اخبار
برگزاری مصاحبه معارف اسلامی(اسما) داوطلبان مقطع کارشناسیارشد ناپیوسته
| تاریخ ارسال: 1404/4/25 |
برگزاری مصاحبه معارف اسلامی (اسما) داوطلبان مقطع کارشناسیارشد ناپیوسته ۱۴۰۵-۱۴۰۴ دانشکده الهیات، معارف اسلامی و ارشاد
+رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی
+ رشته علوم قرآن و حدیث
+رشته فلسفه و کلام اسلامی
سهشنبه ۲۴ و چهارشنبه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۴
سایر مطالب این بخش
|
نسخه قابل چاپ
|
ارسال به دوستان
|
مطالب مشابه
حضور عضو هیئت علمی دانشکده الهیات، معارف اسلامی و ارشاد دانشگاه امام صادق علیهالسلام در گروه نویسندگان کتاب بازار سرمایه اسلامی
فراخوان جذب همکار علمی نیمهوقت در گروه فقه و مبانی حقوق اسلامی دانشکده الهیات، معارف اسلامی و ارشاد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
برگزاری جلسه روسای دانشکده الهیات، معارف اسلامی و ارشاد دانشگاه امام صادق علیهالسلام و دانشکده فلسفه دانشگاه علوم انسانی مسکو
جلسه تودیع و معارفه اعضای سابق و جدید انجمن علمی دانشجویی الهیات
زمانبندی مصاحبه دکتری دانشکده الهیات، معارف اسلامی و ارشاد
دانشجویان برتر آموزشی رشته الهیات، معارف اسلامی و ارشاد
وضعیت رتبهبندی نشریات علمی دانشکده الهیات، معارف اسلامی و ارشاد
آمارنامه مصاحبه علمی سال ۱۴۰۴ دانشکده الهیات، معارف اسلامی و ارشاد
آمارنامه مصاحبه علمی سال ۱۴۰۴ دانشکده الهیات، معارف اسلامی و ارشاد
دفعات مشاهده: 260 بار |
دفعات چاپ: 65 بار
| دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر