دستورالعمل استفاده از سالن تشریفات(VIP) دانشگاه امام صادق علیه‌السلام

 | تاریخ ارسال: 1398/6/9 | 
باسمه تعالی
دستورالعمل استفاده از سالن تشریفات(VIP) دانشگاه امام صادق علیه‌السلام

 
۱. با توجه به هزینه‌ها ساخت و نگهداری، صرفاً برنامه‌های زیر در این سالن قابل برگزاری است:
الف. بازدید مهمانان خارجی از دانشگاه
ب. بازدید مسوولان رده بالای کشوری از دانشگاه
ج. جلسات هیأت امناء و هیأت مدیره جامعه الامام الصادق علیه‌السلام و مراکز وابسته
د. سایر برنامه‌ها با تأیید مدیر کل روابط عمومی و بین‌المللی
۲. واحد متقاضی اجرای برنامه طبق بند ۱ دستورالعمل می‌بایست حداقل یک هفته قبل از برگزاری برنامه نسبت به ثبت درخواست استفاده از سالن از طریق تکمیل فرم مربوطه اقدام نماید. صدور مجوز پس از بررسی درخواست به واحد متقاضی اعلام خواهد شد.
۳. در کلیه برنامه‌ها حضور نماینده واحد برگزار کننده از ابتدا تا انتهای برنامه در محل سالن ضروری است. مسئول برنامه ضمن رعایت دستورالعمل استفاده از سالن موظف به همکاری با نماینده اداره کل روابط عمومی و بین‌المللی می‌باشد.
۴. در کلیه برنامه‌ها نماینده اداره کل روابط عمومی و بین‌المللی مسئولیت اتاق فرمان و نظارت بر حسن استفاده از سالن را بر عهده خواهد داشت.
۵. به منظور مراقبت از تجهیزات(صندلی، مبل، پارکت و...) سرو وعده غذایی در سالن ممنوع می‌باشد و پذیرایی در حد پذیرایی معمول مراسم‌های دانشگاه می‌باشد.(چای،‌ آب‌میوه، شیرینی، میوه)
۶. سالن دارای میز کنفرانس، جمعاً ۲۴ صندلی گردان اداری و یک دست مبل ۷ نفره می‌باشد.
۷.  هر گونه دخل و تصرف در وسایل سالن و تجهیزات آن اعم از خارج نمودن، تغییر شکل و ایراد خسارت ممنوع می‌باشد. مسولیت هر گونه خسارت وارده بر عهده واحد برگزار کننده می‌باشد.
۸. رعایت نظم و انضباط، ‌نظافت عمومی سالن و شئون دانشگاه امام صادق علیه‌السلام به عنوان یک مرکز علمی و مذهبی درکلیه مراسم‌های سالن الزامی می‌باشد.
۹. مسئولیت نظارت بر حسن اجرای مفاد این دستور‌العمل و نگهداری از سالن بر عهده اداره‌کل روابط عمومی و بین‌الملی دانشگاه می‌باشد.



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 3277 بار   |   دفعات چاپ: 403 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر