دبیرخانه جذب،ارتقاء و ترفیعات هیأت علمی

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۹/۲/۳۱ | 

وظایف محوری دبیرخانه جذب، ارتقا و ترفیعات هیات علمی  

  1. مدیریت فرایند جذب همکاران علمی اعم از: عضو هیات علمی،‌ قراردادی،‌ بورس دکتری، طرح سربازی
  2. مدیریت فرآیند تأیید اساتید حق‌التدریس پیشنهادی دانشکده‌ها
  3. ایجاد،‌ مستندسازی و بروزرسانی بانک اطلاعات اعضای هیات علمی و اساتید
  4. مدیریت فرایند امور اداری و پرسنلی اعضای هیات علمی و اساتید (اعطای گواهی و ...)
  5. مدیریت سیاست گذاری تکریم اعضای هیأت علمی و امور رفاهی مربوط
  6. ارزیابی اعضای هیات علمی و اساتید مدعو مطابق با آیین نامه‌ها و ضوابط مصوب وزارت عتف و اهداف دانشگاه
  7. مدیریت فرایند ترفیع و ارتقای اعضای هیات علمی
  8. انجام امور دبیرخانه‌ای شوراها و کمیته‌های مرتبط با اعضای هیات علمی مانند دبیرخانه هیات ممیزه، هیات اجرایی جذب، کمیته منتخب، کمیته انتظامی، کمیته پنج نفره و کمیته ترفیعات
  9. ارتباط با مراکز مرتبط بالادستی در خصوص اعضای هیات علمی و انجام پی‌گیریهای لازم (مانند: هیأت مرکزی جذب وزارت علوم ، ‌سامانه فراخوان هیأت مرکزی جذب و ...)
  10. تدوین پیش نویس آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و شیوه نامه های مرتبط با اعضای هیأت علمی
  11. توانمندسازی اعضاء هیأت علمی (دانش افزایی اساتید)

دفعات مشاهده: 575 بار   |   دفعات چاپ: 61 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر