| تاریخ ارسال: 1399/11/26 |
پایاننامه
-
راهکارهای ارتقای ادراک مردم از تصویر ملی در جمهوری اسلامی ایران از منظر بازاریابی سیاسی/ آرش مقصودی، دانشگاه امام صادق(ع)، معارف اسلامی و علوم سیاسی، کارشناسی ارشد، ۱۳۹۸، استاد راهنما، درخشه، جلال، استاد مشاور:جعفری هفتخوانی، نادر
-
نفوذ گفتمان ایالات متحده آمریکا در جمهوری اسلامی ایران از منظر بازاریابی سیاسی / حامد کیانی مجاهد، دانشگاه امام صادق(ع)، معارف اسلامی و علوم سیاسی، کارشناسی ارشد،۱۳۹۷، استاد راهنما:گوهری مقدم، ابوذر، استاد مشاور: باقریکنی، مصباح الهدی
-
بازاریابی سیاسی صدور انقلاب اسلامی/ محمدهادی راجی، دانشگاه امام صادق(ع)، معارف اسلامی و علوم سیاسی، کارشناسی ارشد،۱۳۹۶، استاد راهنما: افتخاری،اصغر، استاد مشاور: باقری کنی، مصباحالهدی
- ازاریابی سیاسی روایت تصویر ارائه شده از نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بینالملل (مطالعه موردی: دولت اول آقای احمدی نژاد)/ حسن وکیل زاده، دانشگاه امام صادق(ع)، معارف اسلامی و مدیرت، کارشناسی ارشد،۱۳۹۴، استاد راهنما: باقری، مصباح الهدی، استاد مشاور: جعفری، نادر
- تعیین و رتبهبندی عوامل حیاتی موفقیت در بازاریابی سیاسی بر اساس مدل نیومن/محمد مهدی حسین زاده، دانشگاه امام صادق(ع)، معارف اسلامی و علوم سیاسی، کارشناسی ارشد،۱۳۹۳، استاد راهنما: حاجی پور ، بهمن؛ استاد مشاور: یزدانی ، حمیدرضا
مقالات
- الگوی رفتار رأیدهی مردم در انتخابات جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر رویکرد بازاریابی سیاسی/رسول یوسفی رامندی ،نشریه علمی دانش سیاسی، مقاله ۳، دوره ۱۴، شماره ۲ - شماره پیاپی ۲۸، پاییز و زمستان ۱۳۹۷، صفحه ۶۳-۹۵ ،
- طراحی مدل بازاریابی سیاسی شناختی(عصب پایه)/ سید حمید حسینی؛ وحید رضا میرابی ؛ محمد حسین رنجبر؛ اسماعیل حسن پور، نشریه علمی دانش سیاسی، مقاله ۶، دوره ۱۵، شماره ۲ - شماره پیاپی ۳۰، پاییز و زمستان ۱۳۹۸، صفحه ۴۱۷-۴۴۲
کتب
- بازاریابی سیاسی انتخابات در جمهوری اسلامی ایران (یک دانشنامه پژوهشی)/ دکتر نادر جعفری هفت خوانی، تهران،-دانشگاه امام صادق(ع)؛ ۱۳۹۹
- بازاریابی سیاسی نفوذ ایالات متحده آمریکا در جمهوری اسلامی ایران/حامد کیانی مجاهد، با مقدمه دکتر ابوذر گوهری مقدم، تهران - دانشگاه امام صادق(ع)، ۱۳۹۹
دفعات مشاهده: 2725 بار |
دفعات چاپ: 313 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر