مدیر دفتر

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۹/۲/۳۱ | 
                                                                                 
مشخصات فردی

نام و نام خانوادگی: محمّد الفت

پست الکترونیکی: Molfat511Gmail.com
 
 
2- سوابق آموزشی
ردیف عنوان درس/ دوره مقطع نام مرکـــز سال
1 تدریس روابط عمومی و تبلیغات کارشناسی و کارشناسی ارشد مرکز آموزش عقیدتی- سیاسی 1376 الی 1378
2 تدریس روزنامه نگاری
3 آموزش و راه اندازی دوره ازدواج سالم زوجهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) 1383 الی 1378
4 استاد راهنمای کارورزی کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن 1380 تاکنون
5 برگزاری کارگاه آموزشی نقش عاطفه در جهان امروز کارشناسی ارشد دانشگاه امام صادق(ع) 1379
6 تدریس دروس عمومی کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه امام صادق(ع)  
7 تدبیر زندگی کارشناسی دانشگاه امام صادق(ع)  
8 ادبیات فارسی کارشناسی دانشگاه امام صادق(ع)  
9 "دوره آموزشی خانواده درمانی" با سرپرستی دکتر باقر ثنایی تهران- دانشگاه الزهرا (س) 1380
10 همایش "بهداشت روانی دانشجویان و مسائل خوابگاهی " تهران – دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی 1381
11 کارگاه آموزشی مداخله در بحران تهران-  دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی 1381
12 کارگاه آموزشی " کاربرد مثبت نگری در روان درمانگری
با تاکید بر دیدگاه اسلامی"
دانشگاه تهران آبان ماه 1382
13 کارگاه آموزشی " مشاوره ازدواج و آسیب شناسی طلاق" تهران- دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران دی ماه 1383
14 " سمینار کارشناسان مددکار دانشگاههای سراسر کشور"
(به دعوت دفتر مرکزی مشاوره وزارت علوم)
تهران(گاجره)- دفتر مرکزی مشاوره وزارت علوم،تحقیقات و فنآوری مردادماه 1384
15 چهارمین همایش مشاوره اسلامی تهران - سازمان پرورش‌ استعدادهای ‌درخشان اردیبهشت‌1383
16 سمینار ایدز تهران- دانشگاه الزهرا(س) دیماه 1384
17 کارگاه "پیشگیری و مداخله در بحران خودکشی" دانشگاه سمنان آبانماه 1384
18 همایش علمی- تخصصی اساتید مددکاری دانشگاه آزاد اسلامی دانشکده علوم اجتماعی
دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن
خردادماه 1386
19 "کارگاه آموزشی بررسی عوامل مؤثر در بروز اختلاف خانوادگی" ( با همکاری انجمن علمی مددکاران اجتماعی ایران و اداره امور مراکز مشاوره معاونت اجتماعی ناجا) اداره کل بهزیستی استان تهران مهرماه 1386
20 دوره آموزشی " انگیزش در کار " دانشگاه امام صادق(ع) اسفند 1386
21 دوره آموزشی "بهبود بهره‌وری و نتایج آن" دانشگاه امام صادق(ع) فروردین 1387
22 دوره آموزشی" مدیریت مؤثر وقت " دانشگاه امام صادق(ع) اردیبهشت 1387
23 کارگاه آموزشی " مدیریت تضادهای روانی (تعارض)" دانشگاه امام صادق(ع) شهریورماه 1387
24 دوره آموزشی مدیریت دانائی دانشگاه امام صادق(ع) آبان‌‌ماه 1387
25 دوره آموزشی " انگیزش در کار " دانشگاه امام صادق(ع) اسفند1386
26 دوره آموزشی حسابداری دانشگاهها دانشگاه امام صادق(ع) مهر و آبان 1387
27 دوره آموزشی فرآیند و فنون تصمیم گیری دانشگاه امام صادق(ع) آبان‌‌ماه 1387
28 دوره مهارتهای ارتباطی دانشگاه امام صادق(ع) اسفندماه 1387
29 دوره "برنامه ریزی آموزشی" دانشگاه امام صادق(ع) دیماه 1388
30 دعوت در "سومین همایش ملی آموزش" دانشگاه شهید رجایی اردیبهشت 1390
31 شرکت در دوره "مدیریت استرس" دانشگاه امام صادق(ع) اردیبهشت 1390
32 دوره فنون مذاکره و عقد قراردادها دانشگاه امام صادق(ع) تیر1390
33 دعوت در همایش ملی آموزش (ایران 1404) تهران- معاونت آموزشی
مجمع تشخیص مصلحت نظام
آبان ماه 1390
34 کنگره بین المللی" خانواده و جهانی شدن" تهران- دانشگاه شهید بهشتی اردیبهشت 1391
35 دوره " اصول ارزشیابی عملکرد کارکنان" دانشگاه امام صادق(ع) مهرماه 1391
36 دوره "وب سنجی در نظر و عمل" دانشگاه امام صادق(ع) خردادماه 1392
37 دوره "تیم سازی و شیوه های کار گروهی" دانشگاه امام صادق(ع) شهریورماه 1392
38 دوره "آموزش تجهیزات کنفرانس صوتی" دانشگاه امام صادق(ع) اسفندماه 1392
39 دعوت و عضویت در کمیته علمی ششمین همایش ملی آموزش دانشگاه شهید رجائی اردیبهشت‌ماه 1393
40 کارگاه " روش تخمین پایانی آزمون و پرسشنامه" دانشگاه شهید رجائی اردیبهشت‌ماه 1393
41 کارگاه "تدریس فراشناخت مهارتهای شنیداری" دانشگاه شهید رجائی اردیبهشت‌ماه 1393
42 دوره " ارزشیابی و مدیریت عملکرد سازمانی" دانشگاه امام صادق(ع) بهمن ماه 1393
43 دوره " خبرنگاری " دانشگاه امام صادق(ع) آذرماه 1395
44 دوره " مبانی و روشهای مدیریت و ارزیابی عملکرد " دانشگاه امام صادق(ع) دی ماه 1395
45 دوره " سیستم های مدیریت و پشتیبانی اطلاعات(DSS-MIS) " دانشگاه امام صادق(ع) آذرماه 1395
46 دوره " گزارش نویسی " دانشگاه امام صادق(ع) اردیبهشت‌ماه 1396
47 شرکت در "دومین همایش ملی آموزش عالی
با محوریت سرآمدی آموزش"
دانشگاه تهران اردیبهشت‌ماه 1396
48 شرکت در دوره " ارتباطات و تعاملات بین فردی " دانشگاه امام صادق(ع) مردادماه 1396
49 کاربرد نرم افزارهای اداری در گزارش نویسی-نجبا دانشگاه امام صادق(ع) مرداد 1397
50 شرکت در همایش معاونان آموزشی دانشگاههای سراسرکشور دانشگاه‌ بین‌المللی ‌امام خمینی(ره) شهریور 1398
 
 
3-سوابق اجرایی

 
سمت / عنوان مکان زمان
مسؤل فرهنگی کمیته امداد امام خمینی شمیرانات 1374 الی 1378
کارشناس مشاوره دانشجوئی دانشگاه امام صادق(ع) 1379 الی 1385
مدیر اجرایی 12 شماره از فصلنامه تربیتی، اجتماعی        " سفره دل " تهران- مرکز مشاوره دانشگاه امام صادقu 1380 الی 1385
مددکار اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایران 1380 الی 1382
دبیر ستاد ازدواج دانشجویی دانشگاه امام صادقu ستاد ازدواج نهاد نمایندگی ولی فقیه 1380 الی 1385
مؤسس دفتر مشاوره دانشجویی مدرسه عالی شهید مطهری 1381 الی 1383
مشاور مهدهای کودک منطقه 1 و 7 تهران 1383 الی 1386
مدیرفنی و مؤسّس کلینیک مددکاری و مشاوره همراز بهزیستی استان تهران 1383 تاکنون
نماینده دانشگاه امام صادقu امور دانشجوئی کمیته امداد امام خمینی(ره) 1385 تاکنون
مدیر اداره هماهنگی و پشتیبانی آموزش دانشگاه امام صادق(ع) 1385 الی 1393
مدیر آزمونهای خاص ( با حفظ سمت ) دانشگاه امام صادق(ع) 1385 الی 1387
دبیراجرایی4 دوره همایش دانشجویان برتر دانشگاه امام صادق(ع) 1385 الی 1389
نماینده ستاد رفاهی کارکنان دانشگاه امام صادق(ع) 1390 الی 1392
دبیر اجرایی 4 دوره از مراسم تقدیر از اساتید دانشگاه امام صادق(ع) 1388 الی 1397
مدیر دفتر برنامه‌ریزی و پشتیبانی آموزش دانشگاه امام صادق(ع) 1398 تاکنون
4- عضویت ها
  • مدیر و مؤسس کلینیک مشاوره و مددکاری همراز
  • عضو انجمن مددکاری اجتماعی ایران
  • عضو انجمن مددکاران علمی ایران
  • عضو افتخاری مؤسسه خیریه حمایت از کودکان سرطانی (محک)
  • عضو انجمن فراهم‌آوری اعضاء پیوندی (دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی)
  • عضو کمیته علمی ششمین همایش ملی آموزش (دانشگاه شهید رجائی)
 
     5-کتب منتشر شده 
  • اهتمام در ترجمه کتاب مددکاری اجتماعی و خدمات انسانی (The Social Work and Human Services )
 
6- طرح های پژوهشی
  • مطالعه نقش زنان در آموزش و پرورش کشور ، به سفارش پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی
  • بررسی افت تحصیلی دانشجویان، به سفارش مرکز مشاوره دانشگاه امام صادقu
  • بررسی میزان فرسودگی شغلی در بین کارمندان معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه امام صادقu
 
 7- مقالات
  • تصمیم‌گیری راهبردهای اثربخش در نظام آموزش عالی کشور، با تاکید بر آموزش زنان
  • بررسی نقش باورهای دینی بر سلامت روان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی رودهن
  • بررسی نقش زنان در آموزش و پرورش کشور
  • بررسی جایگاه زنان در سیاست (قبل و بعد از انقلاب)
  • مقاله آموزشی خشونت خانگی یا خشونت شرعی
  • مطالعه وضعیت اشتغال زنان در استانهای غربی و شرقی کشور
  • مقاله آموزشی تحولات خانواده در چین
  • مقاله آموزشی حقوق و تکالیف زن از دیدگاه اسلام (استقلال مالی، اطاعت از شوهر)
  • مقاله آموزشی افسردگی زنان
  • مقاله آموزشی زن از دیدگاه شهید مطهری
  • مطالعه چالشهای اجتماعی پیش روی زنان
  • بررسی زن از دیدگاه ادیان و مکاتب مختلف
  • مقاله آموزشی عدالت در خانواده
  • مطالعه بهداشت روانی محیط کار زنان
  • مقاله تأثیر طراحی محیط آموزشی برای بالا بردن امید به زندگی
  • مقاله تصمیم گیری راهبردهای اثربخش در نظام آموزش عالی کشور، با تاکید بر آموزش زنان

شرح وظایف
 
شاغل این پست در محدوده شرح وظایف مقرر با توجه به پست و جایگاه سازمانی وظایف زیر را با رعایت مقررات ذیربط و تحت نظارت مافوق سازمانی انجام می‌دهد. لازم به ذکر است وظایف مذکور دربردارنده اهم وظایف اصلی این پست می‌باشد. بدیهی است با توجه به شرایط و اقتضائات، با تائید عالیترین مقام مسئول حوزه (معاون) می‌تواند در راستای اهداف واحد و در چارچوب پست سازمانی سایر وظایف مرتبط را تعریف نماید.
  1. مدیریت و تدوین برنامه عملیاتی و بودجه حوزه معاونت آموزش با همکاری سایر بخشهای معاونت
  2. پی‌گیری و نظارت بر امور مربوط به کارکنان معاونت از قبیل: اضافه‌‌کاری، پاره‌وقتها، جابجائی، اموال، صدور و تمدید احکام مدیران و شوراها، جذب و استخدام
  3. مدیریت، نظارت و پی‌گیری قراردادهای حوزه معاونت آموزش( دستگاه Oce – دیتاویدئوپروژکتور کلاسها- لابراتوار زبان)
  4. انجام کلیه ارتباطات حوزه آموزش با معاونت سرمایه انسانی و مدیریت منابع و سایر معاونت‌ها و واحدهای دانشگاه
  5. پیگیری دستورات و ارجاعات معاون آموزشی دانشگاه
  6. مدیریت بروزرسانی سایت معاونت و تولید محتوای خبری و اطلاع‌رسانی حوزه معاونت آموزشی
  7. مدیریت و نظارت بر بروز رسانی دبیرخانه و بایگانی دفتر معاونت
  8. اجرا و نظارت بر برنامه عملیاتی، بودجه، تنخواه و حسابهای معاونت
  9. پی‌گیری مصوبات مربوط به معاونت آموزش در شورای دانشگاه و هیأت رئیسه
  10. تهیه پیش‌نویس‌ نامه‌ها و مکاتبات معاون
  11. مدیریت برگزاری مراسم‌ها و نمایشگاههای حوزه معاونت آموزش
  12. مدیریت و نظارت بر امور اجرایی سالن تدبیر و انجام هماهنگیهای لازم
  13. تهیه و تجمیع گزارشهای درخواستی از معاونت جهت ارائه به: (طرح و برنامه، روابط عمومی، سرمایه انسانی و مدیریت منابع)
  14. شرکت در جلسات به نیابت از معاونت آموزش
  15. برنامه‌ریزی عملیاتی و نظارت بر انجام امور مربوط به دانشجویان ممتاز، المپیادیها، استعدادهای درخشان و دانشجویان برتر دانشگاه
  16. بازبینی کارتابل مکاتبات معاون و پیگیری ارجاعات آن
  17. دبیرخانه شورای هماهنگی مدیران معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی
  18. هماهنگی، پشتیبانی و نظارت بر پذیرایی جلسات و آزمونها
  19. پاسخگوئی و پیگیری امور مربوط به اساتید و دانشجویان (حق‌الزحمه‌ها، درخواستهای دانشجویی و ....)
  20. مدیریت برنامه‌ریزی جلسات و میهمانان معاون
  21. مدیریت و پیگیری بروز رسانی فرمها، گواهی ها، دستورالعملها، مصوبات و .... معاونت در سایت معاونت و دانشگاه
  22. مدیریت و بروز رسانی اطلاعیه های پذیرش دانشجو و آزمونها (دکتری، اسما، زبان و .....)
  23. ارتباط با کمیته انضباطی دانشجویان (ارائه گزارش تخلفات آموزشی دانشجویان)
  24. مدیریت دبیرخانه محرمانه معاونت
  25. انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق در حیطه‌ی وظایف شغلی

دفعات مشاهده: 447 بار | دفعات چاپ: 49 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر