مسئول دفتر

 | تاریخ ارسال: 1398/10/18 | 
مجتبی رستمی
شاغل این پست در محدوده شرح وظایف مقرر با توجه به پست و جایگاه سازمانی وظایف زیر را با رعایت مقررات ذیربط و تحت نظارت مافوق سازمانی انجام می‌دهد. لازم به ذکر است وظایف مذکور دربردارنده اهم وظایف اصلی این پست می‌باشد. بدیهی است با توجه به شرایط و اقتضائات، مدیر مستقیم با تائید عالیترین مقام مسئول حوزه (معاون) می‌تواند در راستای اهداف واحد و در چارچوب پست سازمانی سایر وظایف مرتبط را تعریف نماید.
  1. انجام امور مربوط به منشی‌گری از قبیل پاسخگویی به تلفنها، دورنگار و مراجعین
  2. انجام امور مربوط به تایپ، تکثیر، اسکن و ...
  3. تنظیم و تعیین وقت جلسات معاون
  4. هماهنگی امور اجرایی جلسات معاون در داخل و خارج از دانشگاه (تعیین وقت، هماهنگی های خودرو و ....)
  5. تهیه و تدارک اسناد و مدارک مورد نیاز جهت طرح در جلسات معاون
  6. انجام امور مربوط به دریافت، صدور، ثبت و بایگانی نامه‌های اداری دفتر معاون
  7. انجام امور مربوط به گواهی‌های دانشجویی (اخذ امضا، شماره و ممهور کردن نامه‌ها)
  8. انجام امور دریافت و ارسال مکاتبات در سامانه ERP (وزارت عتف)
  9. انجام امور نرم افزاری و پشتیبانی سالن تدبیر
  10. تحویل و حفظ اموال اداری حوزه‌ی دفتر معاونت
  11. انجام امور بروز رسانی و بارگذاری صفحه‌سرای دفتر معاونت با هماهنگی مدیر اداره
  12. نظارت بر حسن انجام وظایف نیروهای خدماتی معاونت
  13. همکاری در اجرا و برگزاری مراسمات حوزه معاونت
  14. انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق در حیطه‌ی وظایف شغلی

دفعات مشاهده: 4671 بار | دفعات چاپ: 730 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر