مسئول دفتر
| تاریخ ارسال: 1398/10/18 |
مجتبی رستمی
شاغل این پست در محدوده شرح وظایف مقرر با توجه به پست و جایگاه سازمانی وظایف زیر را با رعایت مقررات ذیربط و تحت نظارت مافوق سازمانی انجام میدهد. لازم به ذکر است وظایف مذکور دربردارنده اهم وظایف اصلی این پست میباشد. بدیهی است با توجه به شرایط و اقتضائات، مدیر مستقیم با تائید عالیترین مقام مسئول حوزه (معاون) میتواند در راستای اهداف واحد و در چارچوب پست سازمانی سایر وظایف مرتبط را تعریف نماید.
-
انجام امور مربوط به منشیگری از قبیل پاسخگویی به تلفنها، دورنگار و مراجعین
-
انجام امور مربوط به تایپ، تکثیر، اسکن و ...
-
تنظیم و تعیین وقت جلسات معاون
-
هماهنگی امور اجرایی جلسات معاون در داخل و خارج از دانشگاه (تعیین وقت، هماهنگی های خودرو و ....)
-
تهیه و تدارک اسناد و مدارک مورد نیاز جهت طرح در جلسات معاون
-
انجام امور مربوط به دریافت، صدور، ثبت و بایگانی نامههای اداری دفتر معاون
-
انجام امور مربوط به گواهیهای دانشجویی (اخذ امضا، شماره و ممهور کردن نامهها)
-
انجام امور دریافت و ارسال مکاتبات در سامانه ERP (وزارت عتف)
-
انجام امور نرم افزاری و پشتیبانی سالن تدبیر
-
تحویل و حفظ اموال اداری حوزهی دفتر معاونت
-
انجام امور بروز رسانی و بارگذاری صفحهسرای دفتر معاونت با هماهنگی مدیر اداره
-
نظارت بر حسن انجام وظایف نیروهای خدماتی معاونت
-
همکاری در اجرا و برگزاری مراسمات حوزه معاونت
-
انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق در حیطهی وظایف شغلی
دفعات مشاهده: 4671 بار |
دفعات چاپ: 730 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر