فرآیند رفع اشکال از سامانه ITIL (گاما)

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۹/۲/۲۵ | 
سامانه مدیریت تجهیزات فناوری اطلاعات به منظور تهیه شناسنامه تجهیزات فناوری اطلاعات موجود در هر واحد، تهیه شده است. در صورت ارائه درخواست جدید و یا ایجاد اشکال در عملکرد سیستم، با توجه به فوریت اشکال، بین یک ساعت تا یک هفته، ایجاد درخواست جدید و یا رفع اشکال به طول می انجامد و چنان که نیاز به تغییر ساختاری باشد، تهیه پروپوزال و اضافه کردن قسمت جدید بین یک ماه تا ۶ ماه یا بیشتر، زمان نیاز دارد.

دفعات مشاهده: 339 بار | دفعات چاپ: 68 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر