اداره امور کارکنان
| تاریخ ارسال: 1398/6/9 |
مدیر اداره امور کارکنان
ماموریتها و وظایف اداره امور کارکنان :
- اجرای نظامات مختلف منابع انسانی دانشگاه (اعم از جذب، نگهداشت، آموزش، جبران خدمات، مدیریت عملکرد و ...) برای کارکنان غیر هیات علمی
- مدیریت کلیه امور کارگزینی و جبران خدمات کارکنان غیر هیأتعلمی
- نظارت بر اجرای کامل آییننامهها، قوانین و مصوبات حوزه کارکنان غیر هیأتعلمی
- تهیه و بهروزرسانی پایگاه اطلاعات کارکنان غیر هیأتعلمی
دفعات مشاهده: 5080 بار |
دفعات چاپ: 760 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر