دستیابی به مرجعیت علمی در میانرشته «ارتباطات و رسانه»
ماموریت
پژوهش، آموزش و تربیت دانشجویان در حوزه ارتباطات و رسانه ذیل مکتب انقلاب اسلامی
اهداف
-تربیت نیروی انسانی کارآمد در سه سطح نظری (بنیادی)، سیاستی (راهبردی) و عملیاتی (کاربردی) -اجرای پژوهشها ناظر به چالشها و خلاءهای جمهوری اسلامی ایران در سه سطح نظری، سیاستی و کاربردی -توسعه کمّی و کیفی آموزش از طریق جذب اعضای هیئت علمی، اتصال دروس با نیازهای سازمانهای کشور (کارآموزی دانشجویان در سازمانها برای دروس کارگاهی) و... -فعالسازی ظرفیت دانشجویان و فارغ التحصیلان در سطح دانشکده به ویژه از طریق هستهها و اندیشکدهها (جذب پروژههای بیرونی در راستای ایجاد اشتغال و ماندن نیروی انسانی در داخل دانشگاه)
برنامه ها و اقدامات یکساله
۱. نهایی کردن یک الی دو کتاب تالیفی یا ترجمه ای برای پیشنهاد انتشار به دانشگاه ۲. برگزاری نشستهای علمی، دورههای آموزشی و پژوهشهای تخصصی ۳.بازنگری دوره دکتری فرهنگ و ارتباطات
برنامه و اقدامات سه ساله
۱. راهاندازی گرایش خبر و روابط عمومی ۲. راهاندازی گرایش تولید رسانه ۳. برگزاری نشستهای علمی، دورههای آموزشی و پژوهشهای تخصصی ۴. برقراری ارتباطات علمی با مجامع دانشگاهی و حاکمیتی مرتبط ۵. فعالیتهای ترویجی و رسانهای در جامعه ۶. ایجاد هسته پایش و رصد گروه (پایش ظرفیت دانشجویان و فارغ التحصیلان، پایش خلاء های آموزشی و پژوهشی مرتبط با گروه، پایش فرصتهای جذب پروژه از بیرون، پایش محتواها و سرفصل های جدید آموزشی در حوزه ارتباطات و رسانه...)
نشانی مطلب در وبگاه دانشکده معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات: http://isu.ac.ir/find-17.3878.13859.fa.html برگشت به اصل مطلب