معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی- مدیردفتر
مدیر دفتر

بازیابی تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1399/2/31 | 
محمد الفت
پست الکترونیکی:
Molfat۵۱۱Gmail.com
  
۲- سوابق آموزشی
ردیف عنوان درس/ دوره مقطع نام مرکـــز سال
۱ تدریس روابط عمومی و تبلیغات کارشناسی و کارشناسی ارشد مرکز آموزش عقیدتی- سیاسی ۱۳۷۶ الی ۱۳۷۸
۲ تدریس روزنامه نگاری
۳ آموزش و راه اندازی دوره ازدواج سالم زوجهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) ۱۳۸۳ الی ۱۳۷۸
۴ استاد راهنمای کارورزی کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن ۱۳۸۰ تاکنون
۵ برگزاری کارگاه آموزشی نقش عاطفه در جهان امروز کارشناسی ارشد دانشگاه امام صادق(ع) ۱۳۷۹
۶ تدریس دروس عمومی کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه امام صادق(ع)  
۷ تدبیر زندگی کارشناسی دانشگاه امام صادق(ع)  
۸ ادبیات فارسی کارشناسی دانشگاه امام صادق(ع)  
۹ "دوره آموزشی خانواده درمانی" با سرپرستی دکتر باقر ثنایی تهران- دانشگاه الزهرا (س) ۱۳۸۰
۱۰ همایش "بهداشت روانی دانشجویان و مسائل خوابگاهی " تهران – دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ۱۳۸۱
۱۱ کارگاه آموزشی مداخله در بحران تهران-  دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ۱۳۸۱
۱۲ کارگاه آموزشی " کاربرد مثبت نگری در روان درمانگری
با تاکید بر دیدگاه اسلامی"
دانشگاه تهران آبان ماه ۱۳۸۲
۱۳ کارگاه آموزشی " مشاوره ازدواج و آسیب شناسی طلاق" تهران- دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران دی ماه ۱۳۸۳
۱۴ " سمینار کارشناسان مددکار دانشگاههای سراسر کشور"
(به دعوت دفتر مرکزی مشاوره وزارت علوم)
تهران(گاجره)- دفتر مرکزی مشاوره وزارت علوم،تحقیقات و فنآوری مردادماه ۱۳۸۴
۱۵ چهارمین همایش مشاوره اسلامی تهران - سازمان پرورش‌ استعدادهای ‌درخشان اردیبهشت‌۱۳۸۳
۱۶ سمینار ایدز تهران- دانشگاه الزهرا(س) دیماه ۱۳۸۴
۱۷ کارگاه "پیشگیری و مداخله در بحران خودکشی" دانشگاه سمنان آبانماه ۱۳۸۴
۱۸ همایش علمی- تخصصی اساتید مددکاری دانشگاه آزاد اسلامی دانشکده علوم اجتماعی
دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن
خردادماه ۱۳۸۶
۱۹ "کارگاه آموزشی بررسی عوامل مؤثر در بروز اختلاف خانوادگی" ( با همکاری انجمن علمی مددکاران اجتماعی ایران و اداره امور مراکز مشاوره معاونت اجتماعی ناجا) اداره کل بهزیستی استان تهران مهرماه ۱۳۸۶
۲۰ دوره آموزشی " انگیزش در کار " دانشگاه امام صادق(ع) اسفند ۱۳۸۶
۲۱ دوره آموزشی "بهبود بهره‌وری و نتایج آن" دانشگاه امام صادق(ع) فروردین ۱۳۸۷
۲۲ دوره آموزشی" مدیریت مؤثر وقت " دانشگاه امام صادق(ع) اردیبهشت ۱۳۸۷
۲۳ کارگاه آموزشی " مدیریت تضادهای روانی (تعارض)" دانشگاه امام صادق(ع) شهریورماه ۱۳۸۷
۲۴ دوره آموزشی مدیریت دانائی دانشگاه امام صادق(ع) آبان‌‌ماه ۱۳۸۷
۲۵ دوره آموزشی " انگیزش در کار " دانشگاه امام صادق(ع) اسفند۱۳۸۶
۲۶ دوره آموزشی حسابداری دانشگاهها دانشگاه امام صادق(ع) مهر و آبان ۱۳۸۷
۲۷ دوره آموزشی فرآیند و فنون تصمیم گیری دانشگاه امام صادق(ع) آبان‌‌ماه ۱۳۸۷
۲۸ دوره مهارتهای ارتباطی دانشگاه امام صادق(ع) اسفندماه ۱۳۸۷
۲۹ دوره "برنامه ریزی آموزشی" دانشگاه امام صادق(ع) دیماه ۱۳۸۸
۳۰ دعوت در "سومین همایش ملی آموزش" دانشگاه شهید رجایی اردیبهشت ۱۳۹۰
۳۱ شرکت در دوره "مدیریت استرس" دانشگاه امام صادق(ع) اردیبهشت ۱۳۹۰
۳۲ دوره فنون مذاکره و عقد قراردادها دانشگاه امام صادق(ع) تیر۱۳۹۰
۳۳ دعوت در همایش ملی آموزش (ایران ۱۴۰۴) تهران- معاونت آموزشی
مجمع تشخیص مصلحت نظام
آبان ماه ۱۳۹۰
۳۴ کنگره بین المللی" خانواده و جهانی شدن" تهران- دانشگاه شهید بهشتی اردیبهشت ۱۳۹۱
۳۵ دوره " اصول ارزشیابی عملکرد کارکنان" دانشگاه امام صادق(ع) مهرماه ۱۳۹۱
۳۶ دوره "وب سنجی در نظر و عمل" دانشگاه امام صادق(ع) خردادماه ۱۳۹۲
۳۷ دوره "تیم سازی و شیوه های کار گروهی" دانشگاه امام صادق(ع) شهریورماه ۱۳۹۲
۳۸ دوره "آموزش تجهیزات کنفرانس صوتی" دانشگاه امام صادق(ع) اسفندماه ۱۳۹۲
۳۹ دعوت و عضویت در کمیته علمی ششمین همایش ملی آموزش دانشگاه شهید رجائی اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۳
۴۰ کارگاه " روش تخمین پایانی آزمون و پرسشنامه" دانشگاه شهید رجائی اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۳
۴۱ کارگاه "تدریس فراشناخت مهارتهای شنیداری" دانشگاه شهید رجائی اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۳
۴۲ دوره " ارزشیابی و مدیریت عملکرد سازمانی" دانشگاه امام صادق(ع) بهمن ماه ۱۳۹۳
۴۳ دوره " خبرنگاری " دانشگاه امام صادق(ع) آذرماه ۱۳۹۵
۴۴ دوره " مبانی و روشهای مدیریت و ارزیابی عملکرد " دانشگاه امام صادق(ع) دی ماه ۱۳۹۵
۴۵ دوره " سیستم های مدیریت و پشتیبانی اطلاعات(DSS-MIS) " دانشگاه امام صادق(ع) آذرماه ۱۳۹۵
۴۶ دوره " گزارش نویسی " دانشگاه امام صادق(ع) اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶
۴۷ شرکت در "دومین همایش ملی آموزش عالی
با محوریت سرآمدی آموزش"
دانشگاه تهران اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶
۴۸ شرکت در دوره " ارتباطات و تعاملات بین فردی " دانشگاه امام صادق(ع) مردادماه ۱۳۹۶
۴۹ کاربرد نرم افزارهای اداری در گزارش نویسی-نجبا دانشگاه امام صادق(ع) مرداد ۱۳۹۷
۵۰ شرکت در همایش معاونان آموزشی دانشگاههای سراسرکشور دانشگاه‌ بین‌المللی ‌امام خمینی(ره) شهریور ۱۳۹۸
 
 
۳-سوابق اجرایی

 
سمت / عنوان مکان زمان
مسؤل فرهنگی کمیته امداد امام خمینی شمیرانات ۱۳۷۴ الی ۱۳۷۸
کارشناس مشاوره دانشجوئی دانشگاه امام صادق ۱۳۷۹ الی ۱۳۸۵
مدیر اجرایی ۱۲ شماره از فصلنامه تربیتی، اجتماعی " سفره دل " تهران- مرکز مشاوره دانشگاه امام صادق ۱۳۸۰ الی ۱۳۸۵
مددکار اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایران ۱۳۸۰ الی ۱۳۸۲
دبیر ستاد ازدواج دانشجویی دانشگاه امام صادق ستاد ازدواج نهاد نمایندگی ولی فقیه ۱۳۸۰ الی ۱۳۸۵
مؤسس دفتر مشاوره دانشجویی مدرسه عالی شهید مطهری ۱۳۸۱ الی ۱۳۸۳
مشاور مهدهای کودک منطقه ۱ و ۷ تهران ۱۳۸۳ الی ۱۳۸۶
مدیرفنی و مؤسّس کلینیک مددکاری و مشاوره همراز بهزیستی استان تهران ۱۳۸۳ تاکنون
نماینده دانشگاه امام صادق امور دانشجوئی کمیته امداد امام خمینی(ره) ۱۳۸۵ تاکنون
مدیر اداره هماهنگی و پشتیبانی آموزش دانشگاه امام صادق(ع) ۱۳۸۵ الی ۱۳۹۳
مدیر آزمونهای خاص ( با حفظ سمت ) دانشگاه امام صادق(ع) ۱۳۸۵ الی ۱۳۸۷
دبیراجرایی۴ دوره همایش دانشجویان برتر دانشگاه امام صادق(ع) ۱۳۸۵ الی ۱۳۸۹
نماینده ستاد رفاهی کارکنان دانشگاه امام صادق(ع) ۱۳۹۰ الی ۱۳۹۲
دبیر اجرایی ۴ دوره از مراسم تقدیر از اساتید دانشگاه امام صادق(ع) ۱۳۸۸ الی ۱۳۹۷
مدیر دفتر برنامه‌ریزی و پشتیبانی آموزش دانشگاه امام صادق(ع) ۱۳۹۸ تاکنون
۴- عضویت ها
  • مدیر و مؤسس کلینیک مشاوره و مددکاری همراز
  • عضو انجمن مددکاری اجتماعی ایران
  • عضو انجمن مددکاران علمی ایران
  • عضو افتخاری مؤسسه خیریه حمایت از کودکان سرطانی (محک)
  • عضو انجمن فراهم‌آوری اعضاء پیوندی (دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی)
  • عضو کمیته علمی ششمین همایش ملی آموزش (دانشگاه شهید رجائی)
 
     ۵-کتب منتشر شده 
  • اهتمام در ترجمه کتاب مددکاری اجتماعی و خدمات انسانی (The Social Work and Human Services )
 
۶- طرح های پژوهشی
  • مطالعه نقش زنان در آموزش و پرورش کشور ، به سفارش پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی
  • بررسی افت تحصیلی دانشجویان، به سفارش مرکز مشاوره دانشگاه امام صادقu
  • بررسی میزان فرسودگی شغلی در بین کارمندان معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه امام صادقu
 
 ۷- مقالات
  • تصمیم‌گیری راهبردهای اثربخش در نظام آموزش عالی کشور، با تاکید بر آموزش زنان
  • بررسی نقش باورهای دینی بر سلامت روان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی رودهن
  • بررسی نقش زنان در آموزش و پرورش کشور
  • بررسی جایگاه زنان در سیاست (قبل و بعد از انقلاب)
  • مقاله آموزشی خشونت خانگی یا خشونت شرعی
  • مطالعه وضعیت اشتغال زنان در استانهای غربی و شرقی کشور
  • مقاله آموزشی تحولات خانواده در چین
  • مقاله آموزشی حقوق و تکالیف زن از دیدگاه اسلام (استقلال مالی، اطاعت از شوهر)
  • مقاله آموزشی افسردگی زنان
  • مقاله آموزشی زن از دیدگاه شهید مطهری
  • مطالعه چالشهای اجتماعی پیش روی زنان
  • بررسی زن از دیدگاه ادیان و مکاتب مختلف
  • مقاله آموزشی عدالت در خانواده
  • مطالعه بهداشت روانی محیط کار زنان
  • مقاله تأثیر طراحی محیط آموزشی برای بالا بردن امید به زندگی
  • مقاله تصمیم گیری راهبردهای اثربخش در نظام آموزش عالی کشور، با تاکید بر آموزش زنان

شرح وظایف
شاغل این پست در محدوده شرح وظایف مقرر با توجه به پست و جایگاه سازمانی وظایف زیر را با رعایت مقررات ذیربط و تحت نظارت مافوق سازمانی انجام می‌دهد. لازم به ذکر است وظایف مذکور دربردارنده اهم وظایف اصلی این پست می‌باشد. بدیهی است با توجه به شرایط و اقتضائات، با تائید عالیترین مقام مسئول حوزه (معاون) می‌تواند در راستای اهداف واحد و در چارچوب پست سازمانی سایر وظایف مرتبط را تعریف نماید.
  1. مدیریت و تدوین برنامه عملیاتی و بودجه حوزه معاونت آموزش با همکاری سایر بخشهای معاونت
  2. پی‌گیری و نظارت بر امور مربوط به کارکنان معاونت از قبیل: اضافه‌‌کاری، پاره‌وقتها، جابجائی، اموال، صدور و تمدید احکام مدیران و شوراها، جذب و استخدام
  3. مدیریت، نظارت و پی‌گیری قراردادهای حوزه معاونت آموزش( دستگاه Oce – دیتاویدئوپروژکتور کلاسها- لابراتوار زبان)
  4. انجام کلیه ارتباطات حوزه آموزش با معاونت سرمایه انسانی و مدیریت منابع و سایر معاونت‌ها و واحدهای دانشگاه
  5. پیگیری دستورات و ارجاعات معاون آموزشی دانشگاه
  6. مدیریت بروزرسانی سایت معاونت و تولید محتوای خبری و اطلاع‌رسانی حوزه معاونت آموزشی
  7. مدیریت و نظارت بر بروز رسانی دبیرخانه و بایگانی دفتر معاونت
  8. اجرا و نظارت بر برنامه عملیاتی، بودجه، تنخواه و حسابهای معاونت
  9. پی‌گیری مصوبات مربوط به معاونت آموزش در شورای دانشگاه و هیأت رئیسه
  10. تهیه پیش‌نویس‌ نامه‌ها و مکاتبات معاون
  11. مدیریت برگزاری مراسم‌ها و نمایشگاههای حوزه معاونت آموزش
  12. مدیریت و نظارت بر امور اجرایی سالن تدبیر و انجام هماهنگیهای لازم
  13. تهیه و تجمیع گزارشهای درخواستی از معاونت جهت ارائه به: (طرح و برنامه، روابط عمومی، سرمایه انسانی و مدیریت منابع)
  14. شرکت در جلسات به نیابت از معاونت آموزش
  15. برنامه‌ریزی عملیاتی و نظارت بر انجام امور مربوط به دانشجویان ممتاز، المپیادیها، استعدادهای درخشان و دانشجویان برتر دانشگاه
  16. بازبینی کارتابل مکاتبات معاون و پیگیری ارجاعات آن
  17. دبیرخانه شورای هماهنگی مدیران معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی
  18. هماهنگی، پشتیبانی و نظارت بر پذیرایی جلسات و آزمونها
  19. پاسخگوئی و پیگیری امور مربوط به اساتید و دانشجویان (حق‌الزحمه‌ها، درخواستهای دانشجویی و ....)
  20. مدیریت برنامه‌ریزی جلسات و میهمانان معاون
  21. مدیریت و پیگیری بروز رسانی فرمها، گواهی ها، دستورالعملها، مصوبات و .... معاونت در سایت معاونت و دانشگاه
  22. مدیریت و بروز رسانی اطلاعیه های پذیرش دانشجو و آزمونها (دکتری، اسما، زبان و .....)
  23. ارتباط با کمیته انضباطی دانشجویان (ارائه گزارش تخلفات آموزشی دانشجویان)
  24. مدیریت دبیرخانه محرمانه معاونت
  25. انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق در حیطه‌ی وظایف شغلی
نشانی مطلب در وبگاه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی:
http://isu.ac.ir/find-6.1367.6261.fa.html
برگشت به اصل مطلب